Ex-alumnes que assessoren a nivell de 4t i 2n de BAT

Els ex-alumnes Marina Díaz, Cristina Llauradó, Eloi Redon, Jofre Sugrañes i Miquel Toquero han passat pels grups de 4t d’ESO i 2n de BAT per explicar la seva experiència personal a l’hora de prendre les decisions necessàries al finalitzar una etapa acadèmica. A 4t d’ESO han parlat sobre la seva experiència a nivell de batxillerat: com relativitzar els problemes, la pressió de la selectivitat, com triar un itinerari, etc. A nivell de 2n de batxillerat han donat molt bons consells per encarar el final de curs i fer una bona selectivitat.

Moltes gràcies per tot!!! El Ramon Barbat sempre tindrà les portes obertes per a tots vosaltres!!!

Cliqueu aquí si voleu veure més fotos