Our eco-friendly school: un dels nostres etwinnings

Our eco-friendly school: aquest és el títol del projecte al qual participem l’alumnat de l’optativa de 3r d’ESO etwinning.

Avui ha tingut lloc la primera trobada virtual amb els companys d’Aurich, Alemanya. Amb aquest projecte, on participen diversos països europeus: Reunion Island, Turquia, Alemanya, Romania, Jordània, França…volem obrir la nostra visió a nivell ambiental i poder treballar accions conjuntes de la mà dels diversos centres.

La trobada d’avui ha permès saber com gestionen la vessant ambiental a un institut alemany i quins projectes treballen, establint una altra trobada en els propers mesos per tal de poder veure com evolucionen i quines línies de treball seguirem. Cal esmentar que la línia de treball de la reducció de l’ús de plàstic d’un sol ús és conjunta en els dos centres. A la vegada, el fet que l’anglès sigui la llengua comuna permet millorar la comunicació oral de l’alumnat.