Plastixnatura

Durant tota aquesta setmana, s’ha impartit la xerrada “PLASTIXNATURA” a l’alumnat de segon d’ESO, organitzada per l’associació CEN (Conservació d’Ecosistemes Naturals) i impartida per la nostra companya Estela Martínez.

Ha estat molt interessant els valors transmesos a tots ells fent èmfasi en què el millor acte consisteix en la no generació de residus, i en cas que se’n facin, com d’important és realitzar un reciclatge adequat.

Com a cloenda, s’han visionat imatges sobre com aquest elevat consum de materials acaben en residus i afecten a la flora i la fauna, intercanviant diverses opinions i arribant al compromís comú d’intentar reduir un producte de plàstic de forma habitual.

Moltes gràcies Estela per la dedicació i claredat de transmetre la visió de cura i respecte envers el medi ambient; tal com tu has dit, “és un estil de vida on tothom té capacitat de decidir què comprar i com gestionar els residus”