Activitat de lluita contra incendis

El passat divendres 15 d’Octubre, dins dels continguts del mòdul de Formació i Orientació Laboral, en l’apartat de Prevenció de Riscos Laborals i com ja ve essent habitual de manera bianual, els alumnes de cicles formatius han realitzat la formació práctica en lluita contra incendis de la mà del formador de bombers de la Generalitat de Catalunya Francisco Muñoz Rodríguez a qui volem agrair també la seva atenció al nostre alumnat.

La jornada va consistir en una primera part de formació teòrica a la Sala Gras on vam conèixer i comentar diversos exemples d’actuacions en la lluita contra incendis, i un posterior disputat Kahoot on vam poder testar els coneixements obtinguts.

A continuació vam passar a la formació práctica amb foc real on es va posar en práctica els coneixements adquirits i així tenir l’oportunitat de familiaritzar-nos amb l’ús, tant dels extintors de pols i CO2 com de les mànegues de les que disposem al nostre centre.

Enguany aquest jornada tindrà una segona edició per a l’alumnat de Batxillerat que cursa l’assignatura d’estada a l’empresa i cicle bàsic el proper dia 22 de Novembre. Esperem que gaudeixin i aprofitin aquesta activitat tal com ho han pogut fer els alumnes de cicles.

Igualment volem agrair al professorat col·laborador i de suport el seu ajut i recolzament en l’organització de l’esdeveniment alhora que disculpar-nos amb les classes afectades per les molèsties ocasionades per l’entrada de pols d’extinció en algunes aules on, seguint el protocol covid, tenien les finestres obertes.”