Auxiliar de conversa

Aquest curs al centre tenim una Auxiliar de conversa que està amb nosaltres els dijous i els divendres. Amb l’objectiu de desenvolupar les competències comunicatives de l’alumnat dóna suport tant al professorat de llengua anglesa com al professorat de matèries no lingüístiques que realitza activitats en anglès a la seva matèria.

La nostra auxiliar de conversa es diu Laura i és Australiana. Aquestes primeres setmanes ha explicat a l’alumnat els trets més característics de la cultura, la geografia i els costums del seu país.

El Programa d’Auxiliars de Conversa s’emmarca dins del conjunt d’actuacions destinades a donar suport a aquells centres que desenvolupen un projecte innovador per a la gestió de les llengües estrangeres i són un recurs de primer ordre per a estimular l’aprenentatge de llengües i el coneixement d’altres cultures i altres formes d’entendre el món.