Impuls FP – Openspace

IMPULS FP – OPENSPACE

El projecte Open Space de l’Olivar Gran vol crear un espai de creativitat, reciclatge i trobada entre alumnes, empreses i exalumnes per tal de satisfer la curiositat i iniciativa d’uns i les seves necessitats.

• Aquest espai està pensat per treballar en grup creant un espai de treball de diversos àmbits.
  • Aquest espai es vol dotar d’ordinadors per poder fer consultes i apropar pantalles tàctils per fer presentacions.
  • També consta de pissarres tradicionals i parets pintades de pissarra per poder apuntar amb guix.
  • Ha de ser un lloc de pas, obert, còmode i on tots els alumnes tinguin cabuda. Un lloc on l’alumnat vulgui passar-hi temps.
  • Prop de l’aula de demostració, del bar i del racó de cocteleria per si algun alumne ha de realitzar I+D i com no, prop del restaurant, ja que com ja sabem, els grans projectes sempre es tanquen al voltant d’una taula.
  • Còmode i agradable, obert a l’exterior i amb comunicacions. Lloc de trobada amb tranquil·litat, de pas, de reunions i de consulta.
  • Aquest espai està disposat en una part del menjador de clients del restaurant de l’escola d’hostaleria. L’espai consta en total de més de 200 m2.
  • La part que s’ocuparà és tota la zona del bar, amb porta d’accés al jardí, on també es voldria adequar per poder-hi treballar. S’ubicaran uns sofàs, pufs i tauletes envoltades de pissarra per poder crear un espai de discussió. Aquest espai és totalment mòbil. Al mateix temps a l’entrada del menjador també s’ubicarà una pantalla prometheus, que ja tenim, i una pissarra per tal de fer una separació i poder crear parts de treball de diferents punts i en què cada moment es necessiti.
  • A l’entrada de l’EdH i del menjador de clients, es posaran tots els logos d’empreses i entitats que col·laboren amb el centre. En aquest mateix punt es volen posar dos ordinadors per tal que tothom els pugui utilitzar.
  • L’Openspace està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional, i cofinançat pel Fons Social Europeu.
PROJECTE OPEN SPACES