Xarxes d’innovació Impuls FP

Amb la finalitat que els estudis de FP de l’INS Miquel Tarradell permetin que l’alumnat assoleixi amb èxit les competències professionals amb eines i recursos pedagògics actualitzats;  i es promogui orientació acadèmica i professional de qualitat a través de tutories personalitzades; el centre participa en les xarxes dels programes d’innovació Impuls FP del Departament d’Educació.

Els programes on participa l’INS Miquel Tarradell són :

Programa que impulsa la recerca i desenvolupament a través de la identificació, implementació, millora contínua i difusió de la innovació educativa, per assolir les expectatives d’una FP de qualitat en el present i el futur.

Programa de millora de l’acompanyament  i l’orientació del nostre alumnat en les transicions educatives i professionals.

Programes organitzats i finançats per part de: