Calendari escolar

Calendari escolar del curs 2023-24

6 de setembre de 2023: inici de les classes a l’educació secundària obligatòria

12 de setembre de 2023: inici de les classes a batxillerat, els cicles formatius de formació professional bàsica, de grau mitjà i superior, els cursos d’especialització de la formació professional, els itineraris formatius específics, els programes de formació i inserció, el curs de formació específic per a l’accés a cicles de grau mitjà i el curs de preparació per a la incorporació als cicles formatius de grau superior les classes.

Del 21 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2024: vacances de Nadal.

Del 23 de març a l’1 d’abril de 2024: vacances de Setmana Santa.

21 de juny de 2024: acaben les classes a l’educació secundària obligatòria i batxillerat.

Les classes dels ensenyaments de règim especial, les de la formació professional i les dels centres i aules de formació d’adults acaben d’acord amb la seva programació acadèmica.