Sol·licitud de beques i retorn d’imports

Trobareu més informació sobre beques i ajudes a l’estudi a la pàgina web:  http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis-tramits/beques/

En la seva tramitació; guardeu-vos el resguard de presentació telemàtica que haureu de presentar a secretaria per a tràmits relacionats amb les beques. Trobareu també la informació sobre la resolució d’aquestes també als plafons informatius de secretaria a l’institut durant el curs escolar.

Sol·licitud de retorn del 50% del preu públic en cas d’haver estat beneficiari/ària de beca per a estudis el curs actual

L’alumnat, que va fer el pagament del 100% del preu públic el curs actual i ha estat beneficiari/ària de beca també aquest curs, podrà sol·licitar el retorn del 50% d’aquest preu públic .

Per a sol·licitar el retorn del preu empleneu la següent sol·licitud i presenteu-la a secretaria acadèmica conjuntament amb la còpia de la credencial de beca (imprescindible) i el codi de localitzador.

Cal que la imprimiu, empleneu, signeu i presenteu en paper durant el mes de maig a :
  • Horari de matí d’11h a 13h a secretaria
  • Horari de tarda de 15h a 18h a secretaria o consergeria.