Història de l’INS Miquel Tarradell

L’INS Miquel Tarradell és un centre públic d’atenció educativa preferent situat al barri del Raval de Barcelona, al districte de Ciutat Vella.

L’edifici, obra de l’arquitecte Josep Goday, és patrimoni de la ciutat de Barcelona i va ser fundat l’any 1930 per l’Ajuntament de Barcelona per pal·liar les mancances d’escolarització de l’època. Va ser creada seguint els principis de l’Escola Nova i la primera directora va ser la Rosa Sensat, que és un referent de la pedagogia catalana.

L’INS Miquel Tarradell  es crea el curs 1996-97 amb els estudis d’ESO i Batxillerat. Des del curs 2003-2004, el centre també imparteix cicles formatius de la Família de Serveis Socioculturals. Els cicles formatius ofertats són el CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, el CFGS d’Educació Infantil i el CFGS d’Integració Social.

Hem pogut celebrar els 25 anys i esperem celebrar-ne molts més plegats.

Vista actual de l’institut