Video Introductions

En el marc del projecte Escola en residència que enguany fem amb el CCCB, l’alumnat de primer de batxillerat ha fet uns vídeos per tal que els coneguem millor. Cadascú ens parla de la seva història, les seves aficions i els seus desitjos.
Si els seguiu… Llegeix més»

Històries del Raval

Recordeu els nostres guanyadors de l’edició passada de “Històries del Raval”, Amal, Ana, Arden, Mouna, Raisa, Yeremi, Marium, Ariadna, Jero, Romi, Akisha, Younes i Muskan? Avui  han començat  les sessions que culminaran amb la publicació d’un llibre, el segon volum d’Històries del Raval. Si tot va… Llegeix més»

Textos i imatges amb ànima