Les extraescolars

L’institut Miquel Tarradell com a institut a temps complert, és obert ininterrompudament de les 8h del matí a les 20.30h del vespre.

A més d’una oferta lectiva tant en horari de matí com de tarda a les diferents etapes educatives, el centre acull a les tardes un gran nombre d’activitats extraescolars donant resposta també a entitats del barri amb necessitat d’ús de les nostres instal·lacions.

• Bàsquet:

L’institut ofereix conjuntament amb l’Associació Esportiva Ciutat Vella l’activitat de bàsquet pels alumnes del centre al pati.

Els equips entrenen dos dies per setmana i juguen a la lliga del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona, tot i que no és obligatori fer partits si no es vol. L’activitat està oberta a alumnes d’altres instituts i per tant és una bona manera de conèixer gent nova i fer amistats. Si tens ganes de fer esport i t’agrada el bàsquet, no dubtis en venir a entrenar amb nosaltres. No és important el nivell o l’experiència que tinguis sinó les ganes que hi posis.

• Futbolnet

FUTBOLNET: La fundació del Barça proposa fer esport no competitiu, i treballar els valors de l’esport i els valors globals a través del futbol. Pots venir els dimarts i dijous de 17,15 h a 19.15 h.

• Teatre social

ImpactaT teatre des de fa molts anys ofereix el taller de teatre social a l’Institut. El nostre grup de teatre participa cada curs en diverses mostres, com el Deslimita’m a la Sala Barts. El taller es fa el dilluns de 15,30 a 17 h.

• Reforç escolar

El Casal dels Infants ofereix reforç escolar, i altres activitats de grup. El lloc on es fa és al mateix Institut.

El programa ÈXIT és el recurs de reforç escolar que ofereix el Consorci d’Educació per a l’ESO. El reforç es fa al mateix institut.

• Biblioteca

La biblioteca del centre és dinamitzada i resta oberta quatre tardes a la setmana per poder fer diferents activitats, estudi, tallers puntuals, cinefòrum, etc. Horari, des de les 15,45 h a les 18,30 h, els dilluns, dimarts, dimecres, i dijous.

A més d’aquestes activitats el centre acull assajos del Taller de Músics i el projecte “Mamás que leen”  on participen les famílies durant totes les tardes de la setmana.