Mobilitat internacional – ERASMUS +

ECHE (Erasmus Charter for Higher Education / Carta Erasmus d’Educació Superior) : clica aquí

Entenem que la mobilitat en els processos formatius és una estratègia fonamental que permet a les persones que hi participen millorar les seves competències professionals i personals, així com millorar la seva ocupabilitat les competències lingüístiques. La mobilitat d’estudiants i professors és una de les eines fonamentals per a la modernització de l’educació i la millora de la qualitat educativa.

Des del curs 2007, l’INS Miquel Tarradell disposa de la Carta ERASMUS, el que ens permet oferir beques per a que alguns dels nostres alumnes dels cicles formatius de grau mitjà i superior del nostre institut puguin realitzar part del mòdul professional de Formació en Centres de Treball (pràctiques) en empreses de països de la Unió Europea. El curs 2016-2017 hem iniciat els nostres projectes propis: organització de forma autònoma d’algunes estades ERASMUS+.

L’institut també és soci de dos consorcis: Departament d’Ensenyament (“Regional Ministry of Education”) i consorci Erasmus per a pràctiques en empreses, coordinat per la Fundació BCN Formació Professional. Aquests dos consorcis proposen i desenvolupen diferents Projectes de mobilitat i formació als quals també tenen accés el nostre alumnat de cicles formatius tant de grau mitjà com de grau superior.

Aquest curs 2022-23 hi ha la previsió de vàries places ERASMUS + per a l’alumnat tant de grau mitjà com de grau superior. Consulteu amb les tutores a fi de conèixer les convocatòries de les beques.

Projectes de mobilitat internacional finançats per: