Apadrina el teu equipament

“Apadrina el teu equipament” és una iniciativa coordinada per la Fundació Tot Raval en el marc del Pla d’educació de Ciutat Vella i el Districte de Ciutat Vella, que impulsa la col·laboració entre els grans equipaments culturals i els centres educatius del barri del Raval per desenvolupar projectes dins el currículum acadèmic durant el curs escolar.

Les activitats es fan tant dins de l’aula com a les instal·lacions dels equipaments culturals amb l’objectiu de treballar conjuntament en el desenvolupament d’una oferta educativa més adaptada a diferents realitats i apropar els grans equipaments culturals del Raval a l’alumnat dels centres educatius del barri.

El projecte Apadrina es fa actualment a tots els estudis de FP que s’imparteixen al centre:

• Des del CFGS d’Educació Infantil, l’apadrinament es fa amb les EBM Mont Taber i Aurora i el Gran teatre del Liceu.
  • Des del CFGS d’Integració Social, l’apadrinament es fa amb l’Institut Català de les Dones i el CCCB.
  • Des del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, l’apadrinament consolidat dels dels inicis del projecte amb els equipaments residencials i culturals del districte.

Pots consultar els articles relacionats amb el projecte Apadrina clicant aquí.

• Video explicatiu del projecte Apadrina el teu equipament