Visita del Centre de Documentació Joaquima Alemany del Institut Català de les Dones

L’alumnat de 1er TIS de l’INS Miquel Tarradell ha visitat les instal·lacions del Centre de Documentació Joaquima Alemany del Institut Català de les Dones. A més de poder conèixer l’espai físic on es troben recursos especialitzats en temàtica de gènere, hem pogut conèixer la història de l’ICD sorgit el 1989 i copsar la importància que es continuïn aplicant polítiques amb perspectiva de gènere a fi de detectar i eliminar les desigualtats, encara presents actualment en el cas de les dones, en diferents àmbits de la vida quotidiana. La participació amb l’ICD culminarà a partir del segon trimestre a través del “Projecte Apadrina el teu equipament”; a través de continguts també treballats per part de l’alumnat a través de l’exposició “Feminismes” que podeu encara visitar al CCCB.”