Visita a l’Escola Bressol “La Fassina”

Dintre del Mòdul de Didàctica de l’Educació Infantil està programada la visita a una escola bressol. Una vegada estudiats i coneguts els aspectes normatius que han de tenir els establiments educatius, es fa la visita a una escola bressol per veure com cada centra personalitza i adapta les exigències de les lleis a la realitat del seu centre educatiu. Les escoles bressol de l’IMEB són model per la seva qualitat educativa i també per les seves instal·lacions.  Ens va rebre la Laura Castillo, directora de l’escola, que ens va donar tota mena d’explicacions i argumentacions que fan de l’escola bressol La Fassina  un centre amb personalitat pròpia i un autèntic model ideal d’escola per a les nostres alumnes. Accés a l’àlbun d’imatges.