Dissenyem espais sostenibles, ecològics i eficients al CCCB

El divendres 4 de febrer l’alumnat d’Escola en Residència va acabar de dissenyar sobre paper una habitació ideal, tenint en compte criteris de sostenibilitat, ecologia i eficiència. De la mà de la Marta i d’en Sergi de Mixité, l’alumnat va triar quins eren els materials d’aïllament i l’orientació més adequats segons els espais. A la segona part de la sessió, es van distribuir per grups per llegir articles divulgatius de l’Institut de Salut Global de Barcelona, els quals tractaven sobre la contaminació atmosfèrica, els espais verds i el cervell, els refugis climàtics, i la perspectiva de gènere i la ciutat. En acabat, van exposar quines eren les idees principals de cada article i les van representar en un mural on tot quedava connectat.