25 N, Dia internacional contra la violència masclista.

Tot l’institut ha treballat aquestes darreres setmanes per commemorar el Dia internacional contra la violència masclista. hem volgut deixar constància del compromís de tota la comunitat educativa en la lluita contra aquesta xacra que ens afecta a tots i a tots. Esperem poder celebrar-ne el final algun dia.

L’alumnat de 1r de TEI A ha fet aquest vídeo per convidar-nos a reflexionar i actuar.

I aquí teniu un altre vídeo que ha fet l’alumnat de 3r i 4t d’ESO

El 25 de Novembre l’alumnat de 2on B d’Integració Social va jugar al joc “Tabú”, “perquè allò que no s’anomena no existeix”.

Vam parlar de diferents violències que sovint es fan invisibles: el sexpreading, les llistes de puntuacions i els “piropos” no desitjats. I vam fer-ne uns collages que volem compartir amb la resta de l’Institut. Feu clic per veure les fotos a tamany gran.

L’alumnat de 1r de batxillerat i de 1r de TEI A han decidit declarar l’aula 406 de l’institut “zona lliure de violència masclista”. Esperem aconseguir-ho i mantenir-ho!

I les fotos del vestíbul i l’escala decorats per totes i tots!