Demà celebrarem la castanyada

Demà a l’Institut celebrarem la castanyada!! Després del primer pati farem 3 classes seguides. A partir de les 13:35 baixarem al pati i podrem menjar les castanyes que ens hauran preparat. Durant aquesta hora de pati els alumnes de 4t d’ESO vendran pastissos. A les 13:45… Llegeix més»

Visita d’escriptors del Baix Montseny

El passat divendres 13 de maig van venir al centre quatre escriptors del Baix Montseny; Ramon Gasch, Rosa Maria Pascual, Glòria Berbel i Marta Tàpias a fer-nos una xerrada a tots els alumnes de quart d’ESO.

Ens varen parlar sobre les seves obres publicades i les… Llegeix més»

Fira Guia’t 2016

Els dies 6, 7 i 8 d’abril, l’institut ha participat, un any més, a la setena edició de la Fira Guia’t. La fira dóna a conèixer els estudis post obligatoris professionalitzadors que s’ofereixen a la comarca del Vallés Oriental.