Finalització estada de pràctiques a Dinamarca!

A principis d’aquest juliol han retornat a Catalunya les tres alumnes que estaven realitzant una estada de pràctiques a Aarhus (Dinamarca). La Paula Avilés (CFGM Atenció a la dependència), Bruna Pous (CFGS Educació Infantil) i Angie López (CFGS Integració Social) han estat fent la formació en centres de treball a centres de referència dels estudis respectius.

A part dels aprenentatges pròpiament laborals, les tres alumnes expliquen que han viscut vivències personals que els suposen aprenentatges més enllà del seu perfil professional. Com la majoria de participants en projectes internacionals, exposen un alt grau de satisfacció amb l’experiència, així com amb la gestió d’aquesta per part del nostre centre, el nostre centre homòleg a Aarhus SOSU østjylland, i les tres entitats que han acollit al nostre alumnat:

• La Bruna ha realitzat l’estada a l’escola infantil Junibakken 0-6 år, la qual atén infants d’edats compreses entre els 4 mesos i els 6 anys.
  • L’Angie ha realitzat l’estada al club social infantil i juvenil Midtbyklubben, el qual atén a infants i joves després de l’horari escolar.
  • La Paula ha realitzat l’estada al Localcenter Madsbjerg, un centre d’atenció gerontològica a persones grans.

Aprofitament per agraïr la col·laboració de les entitats daneses, així com dels centres col·laboradors INS Narcís Xifra (Girona) i l’INS Vallvera (Salt), alumnat dels quals han compartit l’experiència amb el nostre.

Finalment, informar que de cara al proper curs 2019 2020 s’espera incrementar el nombre de participants en projectes internacionals.

Coordinació de mobilitat internacional FP