Projecte EduCAT 1×1

El nostre centre participa en el projecte EduCAT 1×1 de la Generalitat de Catalunya, que dotarà , per curs vinent, d’ordinadors portàtils a les aules de primer i segon d’ESO i la implantació de llibres de text digitals

La filosofia d’EduCAT 1×1 es sintetitza en el seu nom: un alumne, un ordinador. Els seus objectius, doncs, són digitalitzar les aules facilitant l’adaptació dels alumnes i professors a l’ús de noves eines tecnològiques que han de millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge, d’avaluació i d’organització que es desenvolupen als centres i a l’entorn.

Del llibre de text… al llibre digital

El projecte contempla dotar les aules de les tecnologies necessàries per a fomentar la innovació en l’educació: pissarres digitals interactives, més connectivitat WiFi, un ordinador portàtil per a cada alumne i llibres de text en format digital.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *