ACTES DEL 25è ANIVERSARI DE l’IES ANTONI POUS I ARGILA.

Aquest any que acabem de començar celebrarem el 25è aniversari de l’IES Antoni Pous i Argila. Per aquest motiu s’ha creat un bloc http://ies-antoni-pous-25.blogspot.com/ on hi trobareu informació dels diversos actes que es portaran a terme – n’hi haurà d’adreçats als ex-alumnes, als professors i antics professors i també als alumnes que són al centre actualment i a les seves famílies. En aquest blog hi trobareu informació sobre els actes del 25è aniversari de l’IES Antoni Pous i Argila.

Tambe hi trobareu articles i reculls de fotografies de tots aquests anys…

Si teniu fotografies, documents o qualsevol suggeriement us agrairíem ens el féssiu arribar a aquesta adreça de correu electrònic:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *