PREMIS LITERARIS SAMBORI ÒMNIUM CULTURAL

Aquest diumenge, dia 16 de març, s’ha celebrat al Centre Cultural Les Preses (Garrotxa) l’acte de lliurament dels premis literaris Sambori Òmnium Cultural.
L’alumna Bruna Gabarró, de 2n B d’ESO, ha obtingut el 3r premi de la seva categoria.

El Premi Sambori, nascut al País Valencià gràcies a Escola Valenciana, és l’únic premi de narrativa escolar que té com a eix la llengua catalana que es fa al conjunt dels Països Catalans.
Enguany gairebé 5000 alumnes de les tres comarques (Garrotxa, Osona i Ripollès) hi han participat, representant a més de 40 centres
Les redaccions guanyadores a la demarcació Alt Ter-Garrotxa passen automàticament a participar a la fase nacional del Premi Sambori Òmnium. La festa Sambori Òmnium de Catalunya es farà el proper mes de maig.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *