ALUMNES I PROFESSORS DE L’INSTITUT CLOUEN EL PROJECTE ETT COMENIUS A BÈLGICA

Cinc alumnes i tres professors de l’Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu van ser al centre Wilco Mater Dei d’Overpelt, Bèlgica, del 7 a l’11 de maig.

Aquesta va ser la darrera activitat del projecte Comenius European Tales and Treasures que s’ha desenvolupat durant els darrers dos cursos.

A Bèlgica els alumnes manlleuencs juntament amb alumnes d’altres sis centres van interpretar un compendi de les llegendes dels països participants – entre les qui hi havia la llegenda del Serpent de Manlleu.

Des del centre es fa una valoració molt positiva de la participació en aquest projecte europeu i s’espera poder-hi donar continuïtat en un futur.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *