ALUMNES I PROFESSORS DEL NOSTRE INSTITUT VISITEN UN CENTRE DE PRAGA A LA REPÚBLICA TXECA

Cinc alumnes i tres professors de l’Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu van ser a la Zakladni Skola Londynska de Praga, República Txeca, del 26 de febrer al 2 de març.

L’activitat s’emmarca en el projecte Comenius European Tales and Treasures en el que qui hi participen sis altres centres europeus.

En els mesos anteriors, alumnes de l’Institut van enregistrar una peça musical basada en la llegenda txeca del Golem. A partir d’aquest tema, composat pel professor del centre David Manzanares, també van elaborar un vídeo

Durant la seva estada a Praga els alumnes manlleuencs van treballar a partir de l’esmentada llegenda, van fer visites turístiques i van dur a terme diverses activitats amb els seus companys dels altres països.

Aquest projecte es clourà el proper mes de maig amb una visita final a Bèlgica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *