Sortida a la Farga del Montseny

Els alumnes de 3r hem anat al Montseny per conèixer el Parc Natural i observar les diferències que hi ha amb els parcs que tenim a prop de l’escola.  També hem col.locat una càmera de fototrampeig per així poder veure els animals que han passat per allà.

Esperem que al gener, quan hi tornem. poguem veure les imatges de molts animals diferents!

Hem estat a la casa la Farga on hem dinat  i ens hem aixoplugat l’estona que ha plogut. Després hem pogut jugar en una esplanada de la casa on hi havia gronxadors.

Ha sigut un fantàstic dia de tardor enmig de la natura!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *