CS Gimcana matemàtica

Aquest tercer trimestre, els alumnes de CS1 i CS2 estan fent una gimcana matemàtica a l’hora de racons. S’organitzen en grups de 3 o 4 alumnes. Cada grup té un mapa de l’escola on hi han ubicades les 10 proves de la gimcana. Han d’orientar-se correctament per trobar on estan situades les proves. Tenen un full de respostes per grup. El material necessari el troben a cada prova. Els espais són tots exteriors, començant pels porxos i acabant una prova al pati d’infantil. Els continguts treballats són de longitud i mesura.