PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ 2024-25

En aquest espai trobareu tota la informació relacionada amb el procés de preinscripció i matrícula. Feu clic sobre les icones per accedir a la informació.

Presentació de sol·licituds:

Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març.

Informació del procés

CALENDARI

DOCUMENTACIÓ

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ (3-6 anys)

OFERTA DE PLACES

CRITERIS D’ASSIGNACIÓ

CONSULTAR L’IDENTIFICADOR DE L’ALUMNE/A

Espai web del Departament d’Educació: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici
Recomanacions:
  • Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi de centre de la nostra escola és 08043942, el necessitareu per indicar a quin centre voleu fer la preinscripció.
  • Si es tracta d’un canvi de centre, demaneu al vostre centre actual el núm. d’Identificació de l’alumne (IDALU)
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Llistats.

PUBLICACIÓ OFERTA DE PLACES
PUBLICACIÓ DE SOL·LICITUDS AMB PUNTUACIÓ PROVISIONAL: INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM (1)
PUBLICACIÓ DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ, UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS:

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA ORDENADA
PUBLICACIÓ DE L’OFERTA FINAL
PUBLICACIÓ DE LA LLISTA D’ADMESOS I LA LLISTA D’ESPERA

6è. L’ESCOLA A LA RÀDIO. 4t programa

El passat 19 de març els infants de 6è van gravar el 4t programa de l’Escola a la Ràdio a l’emissora Ràdio Caldes.

El primer grup va poder parlar del jugador de futbol Messi, del que significa per a ells el pas a l’institut, dels “canterans” més importants del futbol i del que sent una de les alumnes en passar a un institut de Granollers i separar-se de tots els companys i companyes de classe.

El segon grup va parlar sobre l’experiència d’un dels infants tocant la bateria, sobre què és l’Escaldàrium i què implica pertànyer als Diables de Caldes, també van parlar de la cantant de pop i reggaeton Bad Gyal i per últim, una de les alumnes va profunditzar en una de les seves aficions: el dibuix.

Com ja sabeu, el programa s’emet en directe els dimarts de 2/4 de 12 a les 12 a l’emissora Ràdio Caldes (107.8 FM), però a continuació us adjuntem l’enllaç al podcast perquè el pugueu escoltar quan vulgueu. Programa 19/3/24

iloveimg-resized

Mestres. SESSIÓ D’INTERCANVI D’EQUIPS DIRECTIUS DE LES ESCOLES DE NOVA INCORPORACIÓ AL PROJECTE CUEME

El passat 22 de febrer, els equips directius de 20 escoles participants en el programa Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE) es van reunir a Barcelona per assistir a la sessió d’intercanvi per a equips directius. En aquest esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona, es van poder compartir aportacions, dinàmiques i reflexions destinades a enfortir la integració del CuEmE en els projectes educatius dels centres. En el nostre cas, va participar la Sandra Rodríguez, tutora de 5èB i mestra que actualment està portant a terme el projecte a l’aula.

A continuació us enllacem un article on es donen més detalls d’aquesta trobada.

VINE A CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA!

Si esteu interessats/des a conèixer el nostre Projecte Educatiu, és el moment! Hem organitzat tres jornades per facilitar que les famílies conegueu la nostra escola: El dimecres, 21 de febrer i el divendres, 1 de març podeu veure l’escola en funcionament. El dissabte, 24 de febrer l’equip educatiu us explicarà com treballem i també podreu veure les instal·lacions del centre. Cliqueu la imatge per accedir al formulari per apuntar-vos al dia que millor us vagi.

CONSELL ESCOLAR. Renovació parcial

Us informem que s’ha publicat la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar.

Com a membres de la Comunitat Educativa de l’Escola Montbui us animem a presentar candidatura per a participar en aquest òrgan, així com expressar el vostre vot el dia de les eleccions.

A la nostra escola, enguany, s’han d’escollir 3 representants del sector famílies i 3 representants del sector mestres.

Reunions de classe d’inici de curs

A continuació us detallem les dates de les reunions de classe que es duran a terme durant el mes de setembre:

Comunitat de Petits
I3: 25 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda
I4: 26 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda
I5: 21 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda

Comunitat de Mitjans
1r: 18 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda
2n: 19 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda
3r: 20 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda

Comunitat de Grans
4t: 14 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda