Menjador

Resultat d'imatges per a "LOGO ESCOLAREST"El Consell Comarcal del Vallès Oriental gestiona el menjador de la nostra escola des del curs 2019-20. L’empresa que gestiona el servei de menjador a la nostra escola és Scolarest.

Per a la contractació i  gestió del servei es van establir, conjuntament amb les direccions dels centres escolars i  les AMPAS, els criteris d’adjudicació tenint com a premissa bàsica garantir una gestió integral, que inclou:

-Un projecte relacionat amb el lleure que afavoreix el treball de valors, actituds  i hàbits saludables i de convivència a través de la realització de xerrades, tallers i activitats que promoguin tots aquests valors  fonamentals per millorar les relacions i coneixements de les diferents realitats dins l’àmbit escolar.

-Un projecte alimentari que potencia una alimentació saludable, equilibrada i respectuosa amb la sostenibilitat i el medi ambient, a través de la promoció de productes de proximitat, ecològics i de temporada, a la vegada que es promou formes  culinàries més saludables.

La coordinadora de l’empresa a l’escola és na Maria Centelles. La trobareu tots els matins a l’escola.

Coordinadora del servei: Maria Centelles

Telèfon de contacte: 660.73.05.14

Correu electrònic: maria.centelles@eurest.es

PREU