COMUNITATS

L’escola està organitzada per Comunitats: Petits, Mitjans i Grans. Les Comunitats són molt importants per afavorir el sentiments de pertinença. En totes les comunitats, els infants passen per ser els més petits, els mitjans i els grans d’aquella comunitat.

A cada Comunitat portem a terme activitats internivell, barrejant els alumnes dels dos grups del mateix nivell i també activitats conjuntes de tota la comunitat, com els Espais d’Aprenentatge, sortides, etc. En aquests espais, els infants de la comunitat treballen i aprenen junts. Interrelacionen entre ells, tant en relació als aprenentatges com a nivell social.

Per seguir treballant les relacions entre ells i per donar oportunitat a noves relacions,  barregen els alumnes a final de cada Comunitat.