QUÈ HEM APRÈS SOBRE LES PETXINES

COM JA SABEU SOM LA CLASSE DE LES PETXINES. HEM TREBALLANT AMB EL PROJECTE I DESCOBERT TOT EXPERIMENTANT AMB TOT ALLÒ QUE ESTÀ RELACIONAT AMB AQUEST ANIMAL.

DONANT RESPOSTA A LES INQUIETUDS I LES PREGUNTES QUE VAN FORMULAR TOTS ELS NENS I NENES DE LA CLASSE, AQUESTS SÓN ALGUNS DELS CONCEPTES TREBALLATS:

CLASSIFICACIÓ: HEM DESCOBERT QUE PODEM CLASSIFICAR PER TAMANYS, COLOR, FORMA I CARACTERÍSTIQUES FÍSIQUES (SI TENEN RATLLES I NO). HEM FET DOS GRUPS I CADASCÚN D’ELLS S’HA ORGANITZAT PER FER LES SEVES AGRUPACIONS, TENINT EN COMPTE QUE DESPRÉS HAVIEN DE JUSTIFICAR I COMPARTIR TOT ALLÒ QUE HAVIEN CONSENSUAT.

MESURA: HEM PENSAT COM PODEM MEDIR LES PETXINES I SE’NS HA ACUDIT FER-HO AMB ELS DITS, PERÒ PRIMER DE TOT HEM ORDENAT LES PETXINES DE MÉS GRAN A MÉS PETITA.

TAMBÉ HEM COMPARAT EL TAMANY AMB EL COS HUMÀ… ENS SERVIRIA LA MATEIXA UNITAT DE MESURA? DE MOMENT ENS HEM MEDIT TOTS I TOTES PER OBSERVAR SIMILITUDS I DIFERÈNCIES ENTRE NOSALTRES.

TOU/DUR: ALGUNS COMPANYS I COMPANYES ENS VAN EXPLICAR QUE LES PETXINES PER DINS SÓN TOVES I PER FORA SÓN DURES. SI CLIQUEU LA IMATGE VEUREU ELS OBJECTES TOUS I DURS QUE HEM BUSCAT I TROBAT PER LA CLASSE:


COM VEIEU, APRENEM EXPERIMENTANT !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>