Projectes musicals

A l’escola tenim dos projectes musicals que volem destacar. Són la participació a dues cantates, La Clika i Cantània.

La Cantata de La CLIKA està pensada per a fer amb l’alumnat de 2n de primària. Aprenem cançons que parlen de l’amistat, la diversitat, l’autoestima, el respecte al medi ambient, la igualtat de gènere… de la mà de La Clika, una colla d’amics d’una escola imaginària. També treballem les coreografies d’aquestes cançons. I a final de curs, anem a un teatre a cantar les cançons per a les famílies.

CANTANIA és un projecte de cantata participativa per a escolars dirigida a alumnes de cicle mitjà i superior d’educació primària. Nosaltres ens centrem en 4t. Durant tot un curs escolar els alumnes que hi participen aprenen i assagen les cançons, les coreografies i preparen l’atrezzo d’una obra musical, nova cada any, encarregada a compositors i escriptors de reconegut prestigi. Finalment, canten a L’auditori de Barcelona acompanyats per una orquestra professional, actors, cantants lírics i un director musical reconegut.