Biblioteca

Benvinguts i benvingudes a la Biblioteca del Marià Manent, un espai enriquidor destinat a tot l’alumnat, mestres i membres de la comunitat educativa.

Aquí trobareu des de llibres de ficció, de coneixements.. fins a recursos digitals i recursos educatius. A més, també hi trobareu informació sobre horaris, tallers, clubs de lectura i altres esdeveniments que es realitzen periòdicament, fent de la nostra biblioteca és un espai acollidor que fomenta la curiositat, el gust per la lectura i el creixement personal.

Explora la nostra pàgina web i descobreix un món de coneixement a la teva disposició!

Com cada any la biblioteca escolar treballa per augmentar el fons de llibres i aquest curs ho farem de forma col·laborativa. Hem preparat un Wakelet amb el tema de l’eix transversal del centre “La volta al món” on podrem trobar llibres de coneixements en diferents apartats i novel·les relacionades amb els viatges. Els més votats passaran a formar part del fons de la biblioteca.

Wakelet “La volta al món”

Si els voleu veure cliqueu en els diferents apartats

Geografia Cultures    Entorn Natural   Entorn Social Llibres de viatges

GUIES DE LECTURA

Comencem amb les guies de lectura. Són recomanacions de lectures per a totes les edats, una selecció de recursos d’informació relacionats amb diversos àmbits temàtics.