JO EM QUEDO A CASA

Tot seguit us adjuntem orientacions i activitats que el Departament d’Educació ens ha fet arribar a l’escola en relació amb el temps que estem compartint amb els nostres infants. Aquestes han estat complimentades amb altres activitats proposades pel claustre de mestres de l’escola.

Tal com podreu comprovar, trobareu tant taques com orientacions adreçades tant als infants d’educació Infantil com d’educació Primària.

Esperem que us ajudi a passar millor aquest temps a casa! Us trobem a faltar! #joemquedoacasa #totaniràbé