BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Avui el Pablo ens recomana VIVA LA VIDA de Coldplay
Esperem que us agradi!
Aquest matí hem tret una bosseta d’espècies i pigments naturals del calendari d’Advent i hem pintat amb ells diluint-los en aigua! Hi havia cúrcuma, pebre vermell, cafè, julivert…
Mireu quins colors més bonics han deixat, semblava que pintessim amb aquarel·la!!
Els nens i nenes de quart, han fet una exposició oral en castellà del país/ciutat del món que han volgut…
Avui la Pau ens recomana ON THE HILL de Ed Sheeran
Esperem que us agradi!
Avui el calendari d’Advent ens ha portat una consignia: donar una abraçada i, qui ha volgut, l’ha donat a un company/a o mestra. També hem estat parlant sobre a qui donem abraçades i perquè: ens han dit que als pares, germans, padrins…
A més, aquests dies hem estat estampant cercles de Kandinsky sobre una imatge nostra en blanc i negre. Mireu quines obres més boniques ens han quedat!!
Avui l’Arnau ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la seva capsa.
L’Arnau ens ha presentat una sèrie d’objectes, fotografies i joguines importants a la seva vida. Ens ha portat un casc de moto, una pilota de futbol i construccions de Lego que li encanten! Hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.
Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més del nostre company.
Gràcies Arnau
Avui el Toni ens recomana BONA NIT dels Pets
Esperem que us agradi!
Ja comença a fer olor de Nadal i a l’escoleta iniciem el compte enrere amb el nostre calendari d’Advent, fet amb material reciclat.🧻
Cada dia, dins de cada potet, ens trobarem una consignia, emoció, material i/o activitat per realitzar… Avui ens ha sortit una pinça de fusta. Amb ella i unes quantes més hem elaborat estrelles i les hem pintat. També hem pintat pinyes i boletes de porexpan per tal de decorar l’aula amb motius nadalencs! Que bé ens ha quedat!
Los alumnos de segundo y tercero queremos compartir un juego rítmico con vosotros.
Avui la Montse ens recomana JE VEUZ de Zaz
Esperem que us agradi!
La setmana pasada el Genís ens va explicar el seu cap de setmana: va celebrar l’aniversari de la seva padrina i ens va portar una imatge amb ella i la seva germana Itzel!
Avui ha estat el torn del Jan! També va celebrar l’aniversari del seu “iaio”, va anar amb moto junt amb el seu germà, i ens ha portat codonys de la seva torre, que hem manipulat a l’aula. Demà els cuinarem i els degustarem!
Gràcies famílies!!
Avui la Gemma ens recomana JERUSALEMA de Master KG
Esperem que us agradi!
Avui donem per finalitzada la setmana de la música a l’escoleta.
Aquests dies hem estat cantant i ballant moltes cançons i avui ens hem trobat a l’aula una gran varietat d’instruments: maraques fetes amb ampolles sensorials, xilòfons, guitarres, panderetes, un triangle, els tambors que vam elaborar…
Ah, la Tresa ens ha portat un pal de pluja gegant de fusta que feia un so molt relaxant.
La Carme també ens ha dut un ukelele i ens ha tocat una cançó amb ell.
Com ens agrada crear música i la màgia que aquesta transmet!
Avui la Jordina ens recomana UNA ESTONA DE CEL dels Pets
Esperem que us agradi!
Mireu quines obres han dut a terme els infants de l’escoleta amb l’ajuda d’una pilota sensorial i pintura blanca! A què us recorda?
️ Doncs sí, a la neu, ja que aquests dies ja comença a fer fred!
D’aquí uns dies en veureu el resultat ja que encara hi falten uns retocs finals!
Al llarg de la setmana els alumnes músics de l’escola ens oferiran un petit TAST MUSICAL tot realitzant petites audicions a l’aula per tal de mostrar les seves habilitats tocant els seus instruments.
Avui escoltarem les audicions realitzades pels alumnes de l’aula de quart i segon.
Esperem que us agradi!
Avui la Magda Greoles us recomana DON’T STOP ME NOW del grup Queen
Esperem que us agradi!
During two weeks we have been reading The Very Hungry Caterpillar written by Eric Carle.
Here you have some activities we have done!
Here you have the best tablet ever!
This week we have been practising some sentences in order to sell products in English.
Enjoy our ad!!!
Avui el Joel ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la seva capsa.
El Joel ens ha presentat una sèrie d’objectes, fotografies i joguines importants a la seva vida. Hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.
Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més del nostre company.
Gràcies Joel.