Instal·lacions

INSTAL·LACIONS PLANTA BAIXA

• 6 aules d’educació infantil.

• Aula de psicomotricitat (aquest curs 20-21, l’espai no s’utilitza degut a la COVID-19) La psicomotricitat es fa al pati.

• Aula d’experimentació (aquest curs 20-21, l’espai no s’utilitza degut a la COVID-19) L’experimentació es fa a les aules.

• Aula d’atelier (aquest curs 20-21, l’espai no s’utilitza degut a la COVID-19).
  • Aula d’obrador (aquest curs 20-21, l’espai no s’utilitza degut a la COVID-19).
  • Racons de joc simbòlic (aquest curs 20-21, l’espai no s’utilitza degut a la COVID-19) El joc simbòlic es fa a les aules.

• Biblioteca (aquest curs 20-21, l’espai no s’utilitza degut a la COVID-19) La biblioteca es fa a les aules.

• Menjador escolar.

• Gimnàs.

INSTAL·LACIONS PRIMERA PLANTA

• 12 aules d’educació primària.

• 2 aules d’anglés.

• Aula d’informàtica.

• Aula de música.

PATIS

• Pati d’infantil.

• Jardinet interior.

• 2 patis de primària: un pati de sorra i un altre amb pista.

• Hort.

* Escola i AMPA tenen un projecte per remodelar els patis, està en procés d’executar.