Menjador escolar

La nostra escola disposa de cuina pròpia i els menús estan elaborats amb oli d’oliva i amb aliments de proximitat i en el cas dels llegums, arròs, pasta i ou, a més, són de producció ecològica. Tot el pollastre és de corral i utilitzem fruites i verdures del parc agrari del Baix Llobregat. Les postres làctees són productes de granja elaborats en una cooperativa de reinserció sociolaboral.

El servei de menjador està gestionat per les empreses DACOR Educació i Esport i Roca Gonzàlez.

En el següent enllaç podeu trobar informació més detallada: Més informació sobre el menjador escolar.

Podeu posar-vos en contacte amb la Coordinadora del menjador a través del e-mail menjadormiquelmartipol@gmail.com o a través del telèfon mòbil 644 47 51 18 (trucada o whatsapp).

Degut a la situació actual de la COVID-19, cal demanar cita prèvia per venir al despatx.