Publicació llista sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

COM ÉS LA NOSTRA ESCOLA

Famílies, en aquest espai volem mostrar-vos com és la nostra escola, l’essència. Volem que tingueu l’oportunitat de veure quina és la nostra filosofia respecte l’educació i com s’aplica la metodologia tant a infantil com a primària. Tingueu en compte que només és una mostra, a grans trets.

Hi trobareu dos vídeos, un dedicat a l’etapa d’infantil i un altre a l’etapa de primària. En el recorregut, anireu veient també les instal·lacions de l’escola.

Feu una ullada a l’etapa d’educació infantil:

Feu una ullada a l’etapa d’educació primària:

EL PATI DE SORRA DE PRIMÀRIA

Aquest pati ha estat creat amb molta il·lusió pels infants de la nostra escola. Va ser un projecte on tots i totes van participar,

Hi havia una vegada…

Els nens i nenes de P5 de l’escola juntament amb altres alumnes d’escoles de Sant Feliu, Molins de Rei i el Papiol, hem participat en l’onzena edició dels contes encetats, contes contats, on de forma cooperativa hem elaborat contes a partir d’una situació inicial plantejada.

A… Llegeix més»