PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 21/22

Benvolgudes famílies, us facilitem diferents enllaços que us seran d’utilitat per realitzar la preinscripció:

1. Clica aquí per trobar tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés de preinscripció.
  2. Clica aquí per accedir a més informació sobre el seguiment del procés de matriculació de P3.
  3. Clica aquí per obtenir l’idCAT Mòbil, un dels certificats digitals que podeu utilitzar per fer la preinscripció electrònica.

OBRIM LES PORTES DE L’ESCOLA!

A continuació trobeu tres vídeos. Un primer, centrat en les instal·lacions de l’escola, així podreu veure com és l’escola per dins. En el segon vídeo, compartim amb vosaltres el dia a dia a educació infantil i el tercer se centra en educació primària.

LES INSTAL·LACIONS DE L’ESCOLA

OBRIM LES PORTES D’EDUCACIÓ INFANTIL

OBRIM LES PORTES D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Hi havia una vegada…

Els nens i nenes de P5 de l’escola juntament amb altres alumnes d’escoles de Sant Feliu, Molins de Rei i el Papiol, hem participat en l’onzena edició dels contes encetats, contes contats, on de forma cooperativa hem elaborat contes a partir d’una situació inicial plantejada.

A… Llegeix més»

Dia 8 de març

Ahir dia 8 de Març va ser el dia internacional de la dona i des de la biblioteca volem promoure la coeducació i la igualtat de gènere utilitzant com a vehicle la lectura. Aquí us deixem un llistat de recomanacions.

El Pregó de Carnestoltes 20-21

Avui els infants de 6è han presentat les consignes del Carnestoltes. Comença la setmana de Carnaval!! Us pengem el Pregó del Carnestoltes i podeu veure el vídeo del pregó en aquests dos enllaços del twitter:
Part 1:

Els infants de 6è han preparat amb molta il·lusió el… Llegeix més»

La pau

Des de l’escola, us volem oferir recursos per treballar la pau amb els vostres infants (si no veieu l’enllaç, podeu clicar aquí per accedir)

Recomanacions de lectures d’hivern

Un any més hem confeccionat la guia de lectura d’hivern amb la col·laboració d’altres escoles del Baix Llobregat.
Aquestes són les recomanacions que us proposem per aquestes vacances perquè pugueu seguir gaudint de la lectura!

Concurs en veu alta

Lectores i lectors de sisè,
Com ja sabeu, fa uns quants dies que s’ha convocat el XVII Certamen de lectura en veu alta.
Aquí us deixem tota la informació necessària per poder participar i alguns consells per fer-ho d’allò més bé!
Us animem a gaudir d’aquesta experiència!

La Castanyada des de la biblioteca!!

Com cada any, des de l’escola volem celebrar amb vosaltres la castanyada.
Des de la biblioteca us recomanem dues versions divertides de contes sobre La Castanyera.
Desitgem que us agradin i que gaudiu menjant moltes castanyes!