PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Sol·licitud telemàtica del 13 al 22 de maig.
Clicant la foto trobareu tota la informació que dona el departament d’ensanyament:

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 20-21

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 30 de setembre de 2020.

Carta a les famílies

Benvolgudes famílies,
Esperem que tots estigueu bé i portant la situació el millor possible.
El motiu d’aquest e-mail és fer-vos arribar diferents informacions.1. Beques menjador: Us informem que ja ha sortit la convocatòria dels ajuts de menjador escolar pel proper curs 2020-2021. Les mesures de confinament i… Llegeix més»

Cuideu-vos molt

“I sobretot, no oblidis que el teu temps és aquest que t’ha tocat viure, no un altre, i no el desertis, orgullós o covard, quan et sentis cridat a prendre part, com tothom, en la lluita, car el teu lloc només tu pots omplir-lo. Recordem que aviat tot haurà passat i aquest rellotge del temps que ara tenim aturat ben aviat tornarà a girar”.

Miquel Martí i Pol

Preinscripció: documentació necessària (Ara en suspensió)

Documentació que cal adjuntar amb el full de preinscripció és la següent:
  • Original i còpia del DNI  del pare.
  • Original i còpia del DNI de la mare.
  • Original i còpia del llibre de família.
  • Original i còpia del DNI de l’alumne si en té.
  • Original i còpia de la targeta sanitària de l’alumne.
  • Si és el cas:
  • Original i còpia del carnet de família nombrosa o monoparental
  • Original i còpia del certificat de discapacitat de la persona que al·lega aquesta condició.

Dona la nota

Benvolgudes i benvolguts, ens adrecem a vosaltres per fer difusió del projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps i per animar-vos a participar d’aquesta iniciativa.

El projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps és una iniciativa del Departament d’Educació que pretén que nens i nenes, nois i noies dels centres educatius de Catalunya i tota la comunitat educativa, prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més proper.

El dia 28 de gener es va fer la presentació oficial. Per facilitar la concreció de les actuacions, activitats i recursos hem creat un espai NODES. Volem destacar l’apartat Reptes. En aquest espai convidem a tots els centres a plantejar activitats, iniciatives i projectes al voltant de la problemàtica i les possibles mesures per a la millora del medi ambient

Com a cloenda al projecte, el 5 de juny de 2020 a les 11h del matí, coincidint amb la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient, proposem a tots els centres de Catalunya que cantin la cançó “No ens desdibuixeu”. Un tema creat pel Petit Taller de Cançons, del  Camp d’Aprenentatge Pau Casals (El Vendrell).

En aquesta mateixa diada es concretarà la proposta de fer un gran concert per poder celebrar-ho conjuntament. Us anirem informant i concretant d’aquesta iniciativa.

Us convidem doncs a aprendre aquesta cançó i cantar-la tots junts, als patis, carrers i places dels diferents territoris de Catalunya i arreu del món.Us podreu inscriure a la cantada conjunta a través del NODES.

Ens agradaria molt poder comptar amb la vostra participació.

“Molta gent petita en lloc petits, fent coses petites per canviar el món”

Una salutació cordial,

Bona sort