HALLOWEEN IS COMING TO MMIP

Hi !

Our MMIP School is ready for celebrating the Halloween`s day.

Our hall is decorated with pumpkins, skeletons, spiders and others monsters. Our pupils enjoy very much with this scary English party.

Tomorrow they will sing the known song “Trick and treat” and  after they will receive candies, this is the tradition !.

Enjoy with this party and learn English !

Regards,

English teacher MMIP

Segon participa a la VIII trobada de Jocs del món

La Trobada de “Jocs del Món” de Sant Feliu de Llobregat és una jornada ludico-esportiva, organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat i per l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament. L’objectiu principal d’aquesta trobada és la promoció dels Jocs del Món i el foment de les interrelacions entre l’alumnat dels diferents centres.

Els JOCS dissenyats per a la VIII Trobada de Jocs del Món han estat: Les Banderes (Guatemala); Els 4 Llops (França); Ànec, Ànec, Oca, Oca (Estats Units); La Bruixa Mana un Color (Itàlia); La Batalla dels Continents (Canadà); Ajudem al Cec (Nova Zelanda); La Mare i El Gegant (Romania); La Kukla (Grècia); Ratolins Atrapats (Argentina); Futbol sense pilota (Portugal); Cercle Xinès (Xina); Indis i Pistolers (Uruguai) i Storfiskaleikur (Islàndia).

ENS VISITA LA COLLA DE CASTELLERS DE SANT FELIU

Hola a tothom !

Una representació de la colla de Castellers de Sant Feliu de Llobregat ens ha visitat avui divendres 19 d´octubre. Han fet una  “masterclass” al alumnes de sisè i aquests han gaudit molt. Han explicat la història d´aquest món casteller, han parlat de la roba que porten, dels noms dels diferents castells que fan i han fet demonstracions. Els nostres alumnes també han pogut practicar.

La escola MMIP amb les tradicions de Sant Feliu !

Comissió de Festes

Ens anem d’òpera amb Cinquè

Un escenari buit: pot passar de tot. Arriba el pianista, la directora d’escena, els cantants. Avui és el primer dia d’assaig de l’òpera L’elisir d’amore de Donizetti. Arrenquem! Però… si avui hi ha públic! I no tenim res preparat! Tranquils… Som-hi, tècnics! Muntem una escenografia, uns llums, quelcom de vestuari, la caracterització… Això ja millora. A veure què trobem d’attrezzo? A poc a poc, tot encaixa. Sumem-hi música, veus, interpretació i tots els elements tècnics… i ja tenim una escena total com cal! Així doncs… Mans a l’òpera!

Per veure les fotos de la sortida, feu clic a la imatge

GOOD MORNING FAMILIES, HAVE A GOOD DAY!

Good morning families,

Welcome to this new English blog !

Today, on Wednesday the 19th 2018, I write my first post in this new blog.

In this blog you will see and find some activities,songs,projects that we do with your sons and daughters at class.

They enjoy very much and me too.

It´s a pleasure to meet you every day here.

Have a good day !

Manuela