Directori dels documents

Esteu visualitzant tots els documents.

Filtra per: Fitxers adjuntsCercaEtiqueta

Has attachment Títol Autor Creat Editat Grup Etiquetes
Protocol d’assetjament per la prevenció, la detecció i la intervenció de l’assetjament a l’escola.

Aquest protocol té com a objectiu prevenir casos d’assetjament, detectar-los i tractar-los un cop es donin amb la major rapidesa possible.

Escola 8 de juny de 2022 8 de juny de 2022
Pla d’actuació COVID-19 Miquel Martí i Pol

Aquest document contempla les condicions escolars en aquest curs 21/22.

Escola 9 de juny de 2020 16 de setembre de 2021
Currículum d’Educació Primària

Document oficial del Departament d’Educació: Currículum de Primària.

Escola 30 de setembre de 2020 30 de setembre de 2020
Currículum d’Educació Infantil, 2n cicle.

Document oficial del Departament d’Educació: Currículum d’Educació Infantil, 2n cicle.

Escola 30 de setembre de 2020 30 de setembre de 2020
NOFC NORMES ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE CENTRE

Aquest reglament recull els aspectes relatius al funcionament intern del centre, conté la concreció en regles i normes dels drets i deures dels alumnes i l’organització del funcionament dels recursos humans i materials.

Escola 27 de gener de 2020 27 de gener de 2020 Normes
Projecte Lingüístic

El projecte lingüístic contribueix a donar la resposta educativa més adequada i eficaç a les necessitats i característiques del centre. També  serveix per compartir amb la comunitat educativa els acords presos en relació amb la gestió de les llengües.

Escola 23 de gener de 2020 23 de gener de 2020 Projecte lingüístic
PEC (Projecte Educatiu de Centre)

El projecte Educatiu és el document estratègic marc per a la institució escolar que ha de formalitzar i concretar les seves intencions i actuacions, dotant-la d’una identitat diferenciada i plantejant aquells valors i principis que assumeix aquesta comunitat. Així, és l’instrument clau que orienta la… Llegeix més»

Escola 23 de gener de 2020 23 de gener de 2020 PEC, Projecte Educatiu de Centre