Carnaval 2019

Reportes La Vila

A l’escola La Vila hem celebrat el carnaval .

Primer vam fer consignes. Dilluns: pijama, dimarts: pentinat divertit, dimecres: maquillatge i dijous disfressats de casa.

El dijous per la tarda vam portar una disfressa i va venir una carrossa per ballar i divertir-nos .

Algunes comunitats van fer tallers de màscares. Els alumnes de 3r dijous al matí van anar a la nau del 50 metres a fer un barret i van sortir a la rua infantil de Palamós.

Comunicat de l’Escola sobre la vaga del 21 de febrer

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el proper dijous 21 de febrer hi ha convocada vaga general.

A l’escola el seguiment de la vaga és majoritari el que impedirà dur a terme l’activitat lectiva amb normalitat.

L’empresa que gestiona el servei de menjador informa: Serveixi el present per comunicar-vos que Eurest Catalunya garantitza el servei de menjador per les escoles que gestiona a dia d’avui en motiu de la vaga general convocada aquest dijous dia 21.

Salutacions cordials

Equip directiu de l’Escola La Vila