L’ambulància a l’escola

Reporters La Vila

El dilluns 8 d’abril al matí, els nens i nenes de la comunitat de petits tindran la visita d’una ambulància de l’Hospital de Palamós.

En Xavi Larumbe, pare de l’escola i conductor d’ambulàncies, vindrà a explicar com funciona una ambulància: la camilla, les bombones d’oxígen, els desfribiladors, etc.

Serà una xerrada molt interessant. La mainada podrà posar en marxa la sirena !

Juga al joc d’anar al metge