Reunió d’inici de curs de la comunitat de petits

El dijous 1 de setembre vam fer la reunió d’inici de curs a la comunitat de petits.

Aquestes són les informacions més importants que es van donar. En el pavelló de l’escola, l’equip directiu va donar la benvinguda i va presentar l’equip docent, a més de donar informació sobre la web de l’escola, l’ aplicació de la tokapp i l’ AMPA.

Després les famílies es van dirigir a les classes de cada curs. Aquestes són les informacions que es van donar: El dia a dia a l’escola

Reunió de famílies de P3

Reunió de famílies de P4

Reunió de famílies de P5