Associació de Famílies d’Alumnes (AFA)

És important que estigueu en contacte amb l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola, que dedica els seus esforços a fomentar i gestionar activitats que faciliten la formació dels vostres fills i filles. Us animem a tots i a totes a formar part d’aquesta tasca com a part de l’educació dels nostres infants.

L’AFA té un contacte estret amb la direcció del centre i el claustre de mestres, intercanviant idees i experiències, amb l’única finalitat de buscar solucions als problemes que es plantegin, tant si fan referència a l’alumnat com si es tracta de l’escola en general.

L’AFA gestiona les activitats extraescolars i en fa les inscripcions, col·labora en l’organització de diverses festes i celebracions de l’escola, i altres accions per a respondre a necessitats de tota la comunitat educativa: projecte “El pati que volem”, col·laboració amb la Marató de TV3, etc.

Per al curs 2023-2024 s’ha establert la següent quota anual única per família (no per cada fill/a): 24 € . Podeu fer el pagament mitjançant la plataforma mòbil Dinantia, quan rebeu el missatge corresponent a aquest pagament. També podeu fer una transferència bancària al compte corrent de l’Agrícola i Secció de Crèdit d’Albinyana SCCL:

IMPORTANT: Indiqueu en el “concepte” el nom, cognoms i curs de l’alumne/a

Si voleu fer el pagament en efectiu, poseu-vos en contacte per correu electrònic (afaescolajoanperucho@gmail.com) o directament mitjançant la plataforma Dinantia.

Les famílies associades tenen un descompte del 6% en la quota del material i en les sortides i les colònies organitzades per l’escola. També tenen descomptes especials en xandalls, extraescolars i activitats organitzades per l’AFA. Per poder gaudir de tots els descomptes s’haurà de fer efectiu el pagament de la quota anual de família associada prèviament.

Us animem a tots i a totes a ser associades, a col·laborar activament en les iniciatives i a formar part de la junta.

Us podeu posar en contacte amb l’AFA a la seva adreça electrònica: afaescolajoanperucho@gmail.com, directament mitjançant l’aplicació Dinantia, o també mitjançant el nostre compte a Instagram.

PER QUÈ ÉS IMPORTANT FORMAR PART DE L’AFA?
10 raons per les quals creiem que hauries d’unir-te a nosaltres. La número 10 la pots afegir tu!

1. Perquè l’educació dels nostres fill@s és la nostra RESPONSABILITAT. Si no som capaços de motivar-nos per ells, per a qui ho farem?
  2. Perquè és necessari unir esforços i idees per REIVINDICAR aspectes que ens ajudin a millorar la qualitat de l’ensenyament. Volem ser PLURALS.
  3. Perquè units, les INICIATIVES seran escoltades i preses seriosament.
  4. Perquè l’AFA ha de treballar per a ser un PUNT INTEGRADOR del centre escolar.
  5. Perquè podem portar a Consell Escolar les propostes, queixes, etc. de les famílies agrupades per un INTERÈS COMÚ I NO INDIVIDUAL.
  6. Perquè si les famílies NO SOM ACTIVES I PARTICIPATIVES, com podrem explicar als nostres fill@s que han de ser persones implicades en la societat?
  7. Perquè la majoria de les ACTIVITATS que es realitzen al centre per a la DIVERSIÓ COMUNA dels nen@s estan organitzades per l’AFA: el Cagatió, la Nit de 6è, les activitats extraescolars i altres activitats que fan referència a la formació i desenvolupament dels nostres fill@s.
  8. Perquè podeu gaudir de tots els avantatges i beneficis que l’associació pugui oferir.
  9. I sobretot, perquè ell@s, quan siguin grans, RECORDARAN com la seva família participava en la vida escolar i copiaran aquest model.
  10. ________________________________________________________

Per a més informació: http://educacio.gencat.cat/ca/arees-actuacio/families/families-escola/escolaritat/seguiment-escolar/