Concert de Nadal 2023

El darrer dia de curs abans de les vacances de Nadal, el dimecres 20 de desembre, vàrem celebrar el Concert de Nadal 2023 de l’escola. Per aquest recital hem pogut comptar amb l’assistència de les famílies, que han omplert el gimnàs de l’escola.

Tot l’alumnat de l’escola ha cantat cançons de Nadal en català i en anglès, que han preparat amb moltes ganes i il·lusió durant les darreres setmanes abans de Nadal.

Podeu veure els vídeos del festival si cliqueu aquí (caldrà que escriviu la contrasenya que us ha proporcionat l’escola en la finestra que s’obrirà).

També podeu veure algunes fotografies del recital si cliqueu aquí (caldrà que escriviu la contrasenya que us ha proporcionat l’escola en la finestra que s’obrirà).