Treballem els valors a I5

Hem arribat al final del primer trimestre, la primera part del curs. Al setembre engeguem motors per agafar el ritme de l’escola: aprenentatges, relacions, reptes, conflictes i un llarg etc.

Dins de les tradicions culturals del nostre país, el Nadal és una època plena d’il·lusions per als més petits. Però no oblidem que l’actual societat ens porta a un consumisme i individualisme frenètic. Com cada any cada curs fa una carta als reis mags demanant “coses”. Aquest curs he volgut treballar alguns valors relacionats amb el Nadal. Cada alumne ha fet també una reflexió sobre allò que pot millorar per ell mateix.

Aprofito recomanar-vos unes activitats de temàtica nadalenca (activitats nadalenques) i per desitjar-vos un feliç descans.

Bones Festes!

Si cliqueu aquí podreu veure i llegir els valors treballats.