Celebració de la Castanyada 2023

El passat 31 d’octubre vàrem celebrar la Castanyada. Enguany vam dedicar tot el dia a fer activitats molt divertides relacionades amb la tardor, la Castanyada i el Halloween.

Al matí vàrem fer una gimcana i diversos tallers, i a la tarda vàrem gaudir de diverses activitats organitzades per l’AFA de l’escola, amb la col·laboració de l’alumnat de sisè que van ajudar en el monitoratge de diversos tallers i en la venda de castanyes torrades. Els beneficis obtinguts per la venda de les castanyes serviran per ajudar a pagar les despeses de la sortida de fi de curs del grup de sisè.

L’alumnat d’educació infantil, per altra banda, va rebre la visita de la Maria Castanyera que els va explicar un conte.

Si voleu veure fotografies de les diferents activitats que vàrem realitzar, cliqueu aquí (s’obrirà una nova finestra on haureu d’introduir la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).

En resum, una jornada molt divertida! Benvinguda la tardor!