20 de novembre de 2023, Dia Universal dels Drets de l’Infant

El 20 de novembre és la data que anualment la Unicef celebra el Dia Universal de la Infància per recordar els milions d’infants de tot el món que encara se’ls nega el dret a una atenció sanitària adequada, a una bona nutrició, a educació o a protecció. També és una data per celebrar els assoliments aconseguits: en 30 anys s’ha aconseguit que la taxa de mortalitat de menors de cinc anys hagi disminuït en un 60%, i que la proporció d’infants que no assisteix a l’escola primària hagi disminuït del 18% al 8%.

A l’escola creiem que és molt important que tots prenguem consciència d’aquesta realitat i ens hem organitzat per a què cada grup treballi un o diversos drets d’aquest tractat durant la jornada lectiva del 20 de novembre. Al final del dia, cada grup ha elaborat un petit mural que resumeixi el treball fet:

Grup d’1 i 2 anys

Grup d’infantil 3 anys

Grup d’infantil 4 anys

Grup d’infantil 5 anys

Grup de 1r de primer cicle

Grup de 2n de primer cicle

Grup de 3r de segon cicle

Grup de 4t de segon cicle

Grup de 5è de tercer cicle

Grup de 6è de tercer cicle

Exposició