Visita del grup de 6è a l’institut Coster de la Torre

L’alumnat de sisè s’ha fet gran, i ja els queda poc temps per deixar l’escola i anar a l’institut. És per aquest motiu que l’institut Coster de la Torre de la Bisbal del Penedès ens va convidar el passat divendres 1 de març, amb grups de sisè d’altres escoles de la zona, a passar el matí en les seves instal·lacions.

Vam poder passejar per l’institut, entrar en algunes aules, conèixer alguns dels professors que imparteixen matèries a 1r de l’ESO i escoltar consells i experiències personals sobre la vida a l’institut que ens va explicar una representació de l’alumnat.

A la tornada a l’escola tots i totes coincidíem que va ser una experiència molt interessant i motivadora.

Si voleu veure fotografies d’aquesta activitat cliqueu aquí (s’obrirà una nova finestra on haureu d’introduir la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).