Sortida boletaire del tercer cicle (cinquè i sisè)

Els grups de cinquè i sisè de l’escola, el passat 28 de novembre, hem fet una sortida per a “caçar” bolets pels boscos més propers al nucli d’Albinyana.

L’objectiu principal de la sortida era realitzar una activitat física, una mica de senderisme, per l’entorn natural que envolta la nostra escola i casa nostra. I de pas, conèixer una mica més aquest món tan interessant dels bolets i dels fongs.

Tot i que la “caça” no va ser molt abundant, hem pogut gaudir d’uns moments molt divertits amb els companys i les companyes, i de pas fer alguna troballa molt interessant. D’aquesta manera, amb les activitats prèvies que s’han fet a l’aula, hem descobert una mica més d’aquest món tan apassionant dels fongs, un dels 5 regnes dels éssers vius més desconeguts.

Si voleu veure les fotografies de la sortida, cliqueu aquí (s’obrirà una nova finestra on haureu d’introduir la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).

Si voleu veure les fotografies dels bolets que vam trobar, cliqueu aquí.