La Ràdio Perucho en línia!

Ja podeu escoltar les emissions de Ràdio Perucho en el giny que hem activat en el web de l’escola:

També podeu accedir a les gravacions anteriors des dels enllaços “Ràdio Perucho” en el menú general o en els icones d’accés ràpid del web:

Quan accediu a la pàgina, podeu escoltar qualsevol de les gravacions anteriors:

Ràdio Perucho és una iniciativa conduïda per l’alumnat de cinquè i sisè de cicle superior de l’escola, de manera continuada des del curs 2021-2022.

Cada matí, a l’entrada de l’escola, s’emet per la megafonia de l’escola un breu noticiari amb diverses informacions importants per a la comunitat: els aniversaris, el menú del menjador escolar, el temps…

També cada dia, amb la funció d’acompanyament musical de les entrades i de les sortides de l’escola al matí i a la tarda, s’emet “Les músiques de Ràdio Perucho”, una selecció de cançons presentades per l’alumnat.

Com veieu, som una escola molt radiofònica!